[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 81: Array to string conversion
[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 81: Undefined variable: Array
[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 81: Array to string conversion
[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 81: Undefined variable: Array
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 5133: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3843)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 5133: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3843)
Mosquito NRG till salu i Danmark - Hängflygförbundets Utbildningscentral

Mosquito NRG till salu i Danmark

Vingar, selar & andra flygprylar till salu. Säljs av privata personer - Hängflygförbundet förmedlar men inte direkt ansvarar för något av det som erbjuds i tråden.
sälj admin

Mosquito NRG till salu i Danmark

Inläggav sälj admin » 13 maj 2019 20:18

Mosquito NRG till salu

Storlek 4L. Med fotinsats så kan den passa från 165-190cm. Fällbar propeller. Motorn har kört i mindre än 10 timmar. Myggan har varit tyst i många år innan jag fick den. I super fint skick. Har inte skadats. Jag har testat flygningen på cirka 1,5 timmars flygning och motorn körde perfekt. I år packade jag om och monterade en Metamofosi Conar HG18 nödskärm. 4 liter extern bensindunk. Dra start av motorn.

Pris 20.000 DKK eller ca 29.000 SEK.

Kan presenteras på min adress eller i Köpenhamn eller på annat sätt överens.

säljare: Frederik
Herlufmagle
DK

frederik_vincents@hotmail.com

Återgå till "Utrustning till salu"